FAQ
Zamówienie
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia przesyłane są za pośrednictwem e-maila. Sprawdzaj na bieżąco wiadomości od nas.
Niestety nie ma możliwości zmiany już opłaconych zamówień.
Możemy anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze przekazane do realizacji.
W celu anulowania zamówienia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez maila: kontakt@rogerpublishing.pl.
Nie, złożenie zamówienia możliwe jest tylko za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Faktury wysyłane są drogą e-mailową po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie dołączamy ich w wersji papierowej do zamówień.
Dostępność produktów
Dostawy produktów w naszym sklepie planowane są na bieżąco. O wszystkich aktualnych oraz zbliżających się dostawach informujemy za pośrednictwem Instagrama.
Nie mamy stałego i zamkniętego planu dostaw. Częstotliwość dostaw uwarunkowana jest wieloma czynnikami i ma miejsce kilka razy w miesiącu.
Metody płatności
Dostępne metody płatności to płatność on-line za pośrednictwem Przelewy24.
Jeśli Twoja płatność się nie powiodła, z konta nie zeszły środki a od nas nie otrzymałaś/eś maila z potwierdzeniem założenia zamówienia. Oznacza to, że zamówienie nie zostało złożone. W takiej sytuacji złóż zamówienie ponownie.
Spróbuj odświeżyć stronę, informacja o płatności powinna się zaktualizować. Jeśli to nie nastąpiło i ponownie widnieje informacja o opłaceniu zamówienia, kliknij w tę informację. Powinien pojawić się komunikat o zrealizowaniu płatności.
Dostawa
Obecnie nasze przesyłki obsługiwane są przez Kuriera DPD, Kuriera DHL, Kuriera Inpost, InPost Paczkomaty oraz ORLEN Paczkę. Istnieje również możliwość wybrania wysyłki do DHL POP oraz Automatów paczkowych DPD Pickup. Przesyłki wysyłane za granicę obsługiwane są przez DPD International.
Darmowa dostawa za pośrednictwem kuriera jest możliwa dla zamówień powyżej 299 zł. Opcja ta jest dostępna dla zamówień na terenie Polski.
Kraje zagraniczne, do których wysyłamy przesyłki:
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Szwecja, oraz Włochy.
- Sprawdź przesyłkę przy odbiorze
- Zwróć uwagę na stan opakowania (karton, taśma, folia).
- Jeżeli zauważysz uszkodzenia, poproś kuriera o odnotowanie tego w protokole odbioru. Jeśli odbierasz paczkę z punktu odbioru, na ekranie maszyny oznacz “Mam uwagi do paczki”.
2. Nie wyrzucaj opakowania
- Zachowaj uszkodzone opakowanie oraz zawartość w stanie, w jakim je otrzymałeś – może być potrzebne do weryfikacji reklamacji.
3. Udokumentuj uszkodzenia
- Zrób wyraźne zdjęcia: uszkodzonego opakowania, etykiety przewozowej oraz samego produktu.
- Jeśli to możliwe, nagraj krótki film z rozpakowywania paczki.
4. Zgłoś szkodę przewoźnikowi
- Jeżeli uszkodzenie zauważyłeś przy odbiorze, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody lub postępuj zgodnie z instrukcją jaka wyświetla się na wyświetlaczu automatu paczkowego.
- Jeśli uszkodzenie zauważysz później, skontaktuj się z firmą kurierską w ciągu 24 godzin od dostawy i zgłoś reklamację.
5. Powiadom sprzedawcę
- Skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu poprzez e-mail: reklamacje@rogerpublishing.pl
- Prześlij zdjęcia, opis szkody i numer zamówienia.
6. Czekaj na dalsze instrukcje
- Poinformujemy Cię o rozwiązaniu sytuacji zachowując ciągłość korespondencji.
Rozmiary
Każdy produkt posiada na stronie tabelę rozmiarów. Znajduje się ona na dole produktu w wysuwanej zakładce tabela wymiarów.
Przed dokonaniem zakupu, warto szczegółowo zapoznać się z tabelą.
Jeśli zamówiony produkt jest za duży lub za mały, możesz dokonać zwrotu produktu (czas na dokonanie zwrotu to 14 dni od odebrania zamówienia).
Zwrot i wymiana
Na konto, z którego opłacane było zamówienie.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz odesłać do nas produkty wraz z formularzem. Pamiętaj, że nie można zwrócić m.in. rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Więcej informacji znajduje się w naszym Regulaminie.
LINK.
14 dni od daty odebrania przez Ciebie zamówienia.
Przesyłkę możesz nadać do nas za pośrednictwem kuriera lub poczty polskiej. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu, punktu odbioru oraz wysłanych za pobraniem.
Tak, jest to możliwe. Jeśli dołączysz oddzielne formularze zwrotów do każdego z zamówień, będzie nam łatwiej rozliczyć Twój zwrot.
W przypadku odstąpienia od umowy dokonujemy zwrotu środków, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Jednak zazwyczaj pozwalamy sobie na wstrzymanie się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Wymiana produktów z zamówienia nie jest możliwa. Jeśli chcesz wymienić konkretny produkt, zwróć go a następnie zamów nowy.
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić, wypełnij formularz, wypisując produkty, znajdujące się w paczce.
Formularz zwrotu znajdziesz tu: LINK.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami e-mailowo pod adresem: reklamacje@rogerpublishing.pl.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni.
Pytania techniczne
Jeśli płatność nie została dokonana przez Przelewy24, Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane. Najlepiej spróbuj jeszcze raz złożyć i opłacić zamówienie. Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się z nami poprzez maila: kontakt@rogerpublishing.pl.