Zamówienie

Wszelkie informacje dotyczące zamówienia przesyłane są za pośrednictwem e-maila. Sprawdzaj na bieżąco wiadomości od nas.

Niestety nie ma możliwości zmiany już opłaconych zamówień.

Możemy anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. 

W celu anulowania zamówienia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta na naszym czacie lub poprzez maila: kontakt@rogerpublishing.pl.

Nie, złożenie zamówienia możliwe jest tylko za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Tak, możesz odebrać złożone przez Ciebie zamówienie w siedzibie naszego sklepu RP STORE w Warszawie, przy ul. Wał Miedzeszyński 208.

Faktury wysyłane są drogą e-mailową po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Nie dołączamy ich w wersji papierowej do zamówień.

Dostępność produktów

Dostawy produktów w naszym sklepie planowane są na bieżąco. O wszystkich aktualnych oraz zbliżających się dostawach informujemy za pośrednictwem Instagrama.

Nie mamy stałego i zamkniętego planu dostaw. Częstotliwość dostaw uwarunkowana jest wieloma czynnikami i ma miejsce kilka razy w miesiącu.

Metody płatności

Dostępne metody płatności to płatność on-line za pośrednictwem Przelewy24.

Jeśli Twoja płatność się nie powiodła, z konta nie zeszły środki a od nas nie otrzymałaś/eś maila z potwierdzeniem założenia zamówienia. Oznacza to, że zamówienie nie zostało złożone. W takiej sytuacji złóż zamówienie ponownie. 

Spróbuj odświeżyć stronę, informacja o płatności powinna się zaktualizować. Jeśli to nie nastąpiło i ponownie widnieje informacja o opłaceniu zamówienia, kliknij w tę informację. Powinien pojawić się komunikat o zrealizowaniu płatności.

Dostawa

Obecnie przesyłki obsługiwane są przez Kuriera UPS, Kuriera Inpost, Kuriera DHL oraz InPost Paczkomaty. Istnieje również możliwość skorzystania z wysyłki do DHL Parcel Shop. Przesyłki zagraniczne są obsługiwane przez Kuriera UPS.

W naszym sklepie oferujemy naszym Klientom możliwość dostawy PREMIUM DHL Kurier Next Day. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: 

LINK.

Dodatkowo istnieje możliwość bezpłatnego odbioru osobistego zamówienia w siedzibie RP STORE w Warszawie, przy ul. Wał Miedzeszyński 208.  

Darmowa dostawa za pośrednictwem kuriera jest możliwa dla zamówień powyżej 299 zł. Opcja ta jest dostępna dla zamówień na terenie Polski.

Przy każdym Twoim zamówieniu z wyłączeniem produktów Kinderkraft, możesz wybrać darmowy odbiór osobisty w siedzibie naszego sklepu RP STORE w Warszawie, przy ul. Wał Miedzeszyński 208.

Kraje zagraniczne, do których wysyłamy przesyłki:

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Włochy oraz Wielka Brytania.

Zamawiając przesyłkę do Norwegii, Szwajcarii lub Wielkiej Brytanii mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.

Rozmiary

Każdy produkt posiada na stronie tabelę rozmiarów. Znajduje się ona na dole produktu w wysuwanej zakładce tabela wymiarów.


Przed dokonaniem zakupu, warto szczegółowo zapoznać się z tabelą.

Jeśli zamówiony produkt jest za duży lub za mały, możesz dokonać zwrotu produktu (czas na dokonanie zwrotu to 14 dni od odebrania zamówienia).

Zwrot i wymiana

Na konto, z którego opłacane było zamówienie.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki możesz odesłać do nas produkty wraz z formularzem. Pamiętaj, że nie można zwrócić m.in. rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.  Więcej informacji znajduje się w naszym Regulaminie. 

LINK.

14 dni od daty odebrania przez Ciebie zamówienia.

Przesyłkę możesz nadać do nas za pośrednictwem kuriera lub poczty polskiej. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatu, punktu odbioru oraz wysłanych za pobraniem.

Tak, jest to możliwe. Jeśli dołączysz oddzielne formularze zwrotów do każdego z zamówień, będzie nam łatwiej rozliczyć Twój zwrot.

W przypadku odstąpienia od umowy dokonujemy zwrotu środków, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Jednak zazwyczaj pozwalamy sobie na wstrzymanie się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Tak! Możesz bezpłatnie pozostawić przesyłkę ze zwrotem w siedzibie RP STORE przy ul. Wał Miedzeszyński 208 w Warszawie. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki. Taki zwrot zostanie standardowo rozliczony i przeprocesowany w ciągu 14 dni.

Wymiana produktów z zamówienia nie jest możliwa. Jeśli chcesz wymienić konkretny produkt, zwróć go a następnie zamów nowy.

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić, wypełnij formularz, wypisując produkty, znajdujące się w paczce.

Formularz zwrotu znajdziesz tu: LINK.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami e-mailowo pod adresem: reklamacje@rogerpublishing.pl.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni.

Pytania techniczne

Jeśli płatność nie została dokonana przez Przelewy24, Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane. Najlepiej spróbuj jeszcze raz złożyć i opłacić zamówienie. Jeśli problem nie ustępuje, skontaktuj się z nami na naszym czacie lub poprzez maila: kontakt@rogerpublishing.pl.