Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
Wyjątkiem są kosmetyki, których nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia. Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane.
Zwrot bielizny jest możliwy w przypadku gdy plomba łącząca produkt jest nienaruszona.
Zwrot produktów o statusie wyrobu medycznego takich jak: laktatory i aspiratory kataru może być uznany jedynie w przypadku, gdy opakowanie pozostanie nienaruszone (dotyczy to także folii, obwolut czy wszelkich plomb).
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi Klient.
Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.
Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.
Pobierz formularz