Reklamacje

Wkładamy bardzo dużo serca w produkty, które otrzymujecie i staramy się, by były wykonane z największą starannością i były najwyższej jakości. Wasze zgłoszenia pomagają nam tworzyć lepsze produkty w przyszłości.

Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy do tego byście byli zadowoleni ze sposobu rozwiązania reklamacji. Aby zgłosić reklamację wyślij mail na adres: reklamacje@rogerpublishing.pl z dokładnym opisem, numerem zamówienia oraz załącz zdjęcia.

Jeżeli produkt objęty jest gwarancją producenta Twoje uprawnienia i obowiązki producenta określone są w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu lub w opisie produktu na stronie Sklepu (gwarancja).

Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym serwisie producenta. Wszelkie niezbędne informacje, w tym dane kontaktowe producenta znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu na stronie Sklepu (gwarancja). W przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji przygotuj dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną.

Okres gwarancji znajduje się w dokumencie gwarancyjnym oraz w opisie produktu na stronie Sklepu.

Co zrobić, jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę lub zawartość paczki jest uszkodzona?

  • Zwróć uwagę na stan opakowania (karton, taśma, folia).
  • Jeżeli zauważysz uszkodzenia, poproś kuriera o odnotowanie tego w protokole odbioru. Jeśli odbierasz paczkę z punktu odbioru, na ekranie maszyny oznacz “Mam uwagi do paczki”.
  • Zachowaj uszkodzone opakowanie oraz zawartość w stanie, w jakim je otrzymałeś – może być potrzebne do weryfikacji reklamacji.
  • Zrób wyraźne zdjęcia: uszkodzonego opakowania, etykiety przewozowej oraz samego produktu.
  • Jeśli to możliwe, nagraj krótki film z rozpakowywania paczki.
  • Jeżeli uszkodzenie zauważyłeś przy odbiorze, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody lub postępuj zgodnie z instrukcją jaka wyświetla się na wyświetlaczu automatu paczkowego.
  • Jeśli uszkodzenie zauważysz później, skontaktuj się z firmą kurierską w ciągu 24 godzin od dostawy i zgłoś reklamację.
  • Skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu poprzez e-mail: reklamacje@rogerpublishing.pl
  • Prześlij zdjęcia, opis szkody i numer zamówienia.
  • Poinformujemy Cię o rozwiązaniu sytuacji zachowując ciągłość korespondencji.