Zwrot

Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.

Wyjątkiem są kosmetyki, których nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia. Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane. 

Zwrot bielizny jest możliwy w przypadku gdy plomba łącząca produkt jest nienaruszona.

Zwrot produktów o statusie wyrobu medycznego takich jak: laktatory i aspiratory kataru może być uznany jedynie w przypadku, gdy opakowanie pozostanie nienaruszone (dotyczy to także folii, obwolut czy wszelkich plomb).

Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi Klient.

Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu w przesyłce kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.

Dodatkowe info

Zwroty proszę adresować na następujące dane:

Roger Publishing 
Wał Miedzeszyński 208A
04-866 Warszawa

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu produktów, skontaktuj się z nami pod adresem:

zwroty@rogerpublishing.pl

Pamiętaj, by dobrze zabezpieczyć przesyłkę. Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

Nie realizujemy wymian. Jedyną możliwością jest zwrot produktu (według powyższej instrukcji) i złożenie nowego zamówienia. 

Reklamacje

Wkładamy bardzo dużo serca w produkty, które otrzymujecie i staramy się, by były wykonane z największą starannością i były najwyższej jakości. Wasze zgłoszenia pomagają nam tworzyć lepsze produkty w przyszłości.

Każdą reklamację uważnie rozpatrujemy i dążymy do tego byście byli zadowoleni ze sposobu rozwiązania reklamacji. Aby zgłosić reklamację wyślij mail na adres: reklamacje@rogerpublishing.pl z dokładnym opisem, numerem zamówienia oraz załącz zdjęcia.

Jeżeli produkt objęty jest gwarancją producenta Twoje uprawnienia i obowiązki producenta określone są w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu lub w opisie produktu na stronie Sklepu (gwarancja).

Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym serwisie producenta. Wszelkie niezbędne informacje, w tym dane kontaktowe producenta znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu na stronie Sklepu (gwarancja). W przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji przygotuj dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną.

Okres gwarancji znajduje się w dokumencie gwarancyjnym oraz w opisie produktu na stronie Sklepu.